BİLKOM

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

BİLKOM

Bilkom, global bilişim markalarının Türkiye distribütörüdür.

Tüm dünyada dijital ve mobil yaşamın değişimine yön veren global bilişim markalarının Türkiye distribütörlüğünü, katma değerli hizmet stratejisi altında 30 yıldır yürüten Bilkom; Türkiye'nin "Dijital Yaşam Koçu" misyonu ve sektöründe fark yaratan genç, dinamik ve yaratıcı uygulamalarıyla başarı çıtasını her geçen gün yükseltmektedir.

Türkiye'de 81 şehre dağılmış 1.500'den fazla satış noktasında, Apple ve ASUS gibi bulundukları alanda öncü markaların satış ve dağıtım faaliyetlerini yürüten Bilkom; 2015'de TL bazında %45'in üzerinde büyüyerek satışlarını 1,1 milyar TL'nin üzerine çıkartmıştır. 2015'de, gerek büyüklük ve büyüme hızı, gerek rekabetçi insan kaynakları, çalışan ve müşteri memnuniyeti ve gerekse rekabetçi operasyonel verimlilik seviyesi ve örnek özsermaye kârlılığı ile sektördeki konumunu her yıl daha da güçlendirmektedir.

Satışlarının büyüklüğü bakımından "Bilişim 500" 2009 verilerine göre, Türkiye'nin 73'üncü büyük bilişim firması olan Bilkom, 2009-2014 yılları arasında TL bazında ortalama %68 büyüyerek, 2014 verilerine göre 19'uncu sıraya yükselmiştir. Ayrıca, Türkiye'deki en büyük 500 şirketi kapsayan "Capital 500" listesinde, satışlarını en çok artıran 10'uncu şirket olarak ve bir önceki seneye göre 214 sıra yükselerek 260'ıncı sırada yer almıştır.

Şirket, sosyal sorumluluk alanında, kuruluşunun 30'uncu yılı anısına İzmir Urla'da 20 bin fidanlık "Bilkom Hatıra Ormanı" kurmuştur. En iyi kurumsal sosyal sorumluluk projesi ödüllü "Tarih 3 Boyutlu Canlanıyor" projesiyle Bergama antik kentini 3 boyutlu ayağa kaldırmıştır.

Bilkom, Kadir Has Üniversitesi ile iş birliği yaparak ülkemizdeki dünya miras alanlarının korunması ve tanıtımı amacı taşıyan "Dünya Miras Alanlarının Yönetimi ve Tanıtımı: Yeni Medya ve Toplumsal Katılım / UNESCO Kürsüsü"nün kurulmasına da öncülük etmiştir.

Teknoloji partneri olarak, Türkiye ve Orta Doğu dahil yakın coğrafyasındaki kültürel mirasları tanıtmak, teknolojiyi kullanarak bilinirliğini yaygınlaştırmak ve genç nesillere sevdirecek projeler üretmek üzere çalışmaktadır.

2016 yılı beklenti, hedef ve stratejiler

Bilkom, bilgi ve iletişim teknolojileri pazarında, odaklandığı markalar ve geleceğin mobil teknolojileri ile pazar büyümesinin üzerinde sürdürülebilir ve kârlı büyümesini 2016 yılında sürdürmeyi planlamaktadır.