Bilkom


30 yıldır global bilişim markalarının Türkiye distribütörü


2014 yılında %120’nin üzerinde büyüme


30 yıldır değişime yön veren global bilişim markalarının Türkiye distribütörlüğünü yürüten Bilkom, katma değerli hizmet anlayışıyla sektöründe fark yaratmakta ve Türkiye’nin dijital yaşam koçu olma misyonuyla başarı çıtasını her geçen gün yükseltmektedir.

Apple, ASUS ve Graphisoft gibi bilgi çağının trend yaratan markalarının tüm Türkiye’de satış ve dağıtım faaliyetlerini katma değerli distribütörlük stratejisi altında yürüten Bilkom, 2014 yılında %120’nin üzerinde büyüyerek satış hacmini 760 milyon TL’nin üzerine çıkartmış, gerek büyüklük ve gerek rekabetçi insan kaynakları ve operasyonel verimlilik seviyesiyle sektördeki konumunu güçlendirmiştir.

Türkiye Bilgi ve İletişim Teknolojileri pazarında verimli iş modeli, pazarda örnek alınacak fokus dağıtıcılık modeliyle mobil yaşam ürünleri akıllı telefon, tablet, bilgisayar ve aksesuarları dağıtan Bilkom, bu stratejisi sayesinde 2014 yılında ASUS Zenfone akıllı telefon modellerinin IT Perakende pazarı odaklı dağıtıcısı olmuş ve Android tabanlı akıllı telefon pazarına güçlü bir giriş yapmıştır.

iPhone, iPad ve Mac bilgisayarları başta olmak üzere zengin aksesuar gamıyla tüm Apple ürünlerinin dağıtım faaliyetlerini pazarın en önemli markalarından ASUS Zenfone akıllı telefonlarla güçlendirerek yürüten Bilkom, Türkiye genelinde 81 ile dağılmış 750’den fazla noktada ürünlerini müşterilerle buluşturmaktadır. 2015 yılında da Bilgi ve İletişim Teknolojileri pazarında fokus markaları ve geleceğin teknolojileri ile pazarın üzerinde sürdürülebilir ve kârlı büyümesine devam edecektir.

Sosyal sorumluluk alanında ise Bilkom; Dijital Yaşam Koçu sloganının paralelinde Türkiye’nin dünya mirasları adına gerçekleştirdiği kurumsal sosyal sorumluluk projesi olan “Tarih 3 Boyutlu Canlanıyor” ile Bergama antik kentini 3 boyutlu mobil görüntülemeye açmıştır. Dünyada bir ilk niteliğindeki mobil uygulaması “iVisit Anatolia” ve projesi ile 2014’ün En İyi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi ve “Teknoloji ve Telekomünikasyon Sektörü PR” 1’inciliği Felis Ödülleri’ni almıştır.