Yukarı

Ödüller ve Başarılar

Koç Holding, Fortune 500 sıralamasındaki tek Türk şirketi olmaya devam etmektedir. (2012 yılsonu sonuçlarına göre dünyanın en büyük 217’nci şirketi)

Koç Holding, Fortune dergisinin 2013 yılı araştırmasına göre, enerji kategorisinde “Dünyanın En Beğenilen Şirketi” olmuştur.

Koç Topluluğu, Türkiye’nin en büyük sanayi grubu olma başarısını sürdürmektedir. İstanbul Sanayi Odası’nın 2012 yılı 500 Büyük Sanayi Kuruluşu araştırmasında, en büyük 10 sanayi kuruluşu arasında 5 Koç Topluluğu şirketi yer almaktadır.

Türkiye İhracatçılar Meclisi “2012 Yılı İlk 1.000 İhracatçı Araştırması”ndaki en yüksek ihracat yapan ilk 10 şirket içinde 4 Koç Topluluğu şirketi 1’inci, 2’nci, 5’inci ve 6’ncı olarak yer almaktadır.

Koç Holding, Boston Consulting Group (BCG)’un “2013 BCG 100: Yükselen Yıldızlar” listesinde yer alan 3 Türk şirketinden biri olmuştur.

Avrupa Komisyonu’nun Ar-Ge harcamalarının büyüklüğüne göre Dünya genelinde oluşturduğu sıralamada son 8 yıldır üst üste yer alan Koç Holding, 2013’te 614’üncü sıraya yerleşmiş ve listede en üst sırada yer alan Türk şirketi olmuştur. Aynı listedeki diğer 5 Türk şirketinden 2’si Koç Topluluğu şirketleridir.

Koç Ailesi, topluma yaptığı katkılardan dolayı dünyanın en prestijli hayırseverlik ödüllerinden biri olarak gösterilen “Carnegie Medal of Philanthropy” ile onurlandırılmıştır.

Koç Holding, “Ülkem İçin Projesi - İletini Bağışla” sosyal medya uygulamasıyla, Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri’nde “En İyi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyası” ve “En İyi Engellilere Yönelik Kampanya” dalında iki ödüle layık görülmüştür.

Koç Holding, “Meslek Lisesi Memleket Meselesi” Projesi kapsamında düzenlediği “Liseler Mesleğiyle Yarışıyor” yarışmasıyla Berlin merkezli Quadriga Üniversitesi girişimiyle düzenlenen “European Digital Communication Awards 2012 – Avrupa Dijital İletişim Ödülleri 2012” kapsamında “Yılın Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi” ödülüne layık görülmüştür.

“Liseler Mesleğiyle Yarışıyor” Projesi 2013 yılında dijital yaratıcılık ve interaktif pazarlama konusunda uluslararası bir yarışma olan Mixx (Marketing and Interactive Excellence) Awards Türkiye ayağında “Sosyal Pazarlama” dalında “Altın Mixx” ödülünün sahibi olmuştur.

“Liseler Mesleğiyle Yarışıyor” Projesi; “MediaCat Felis” ödüllerinde “Hedef Kitle Çocuk ve Gençlik (5-18 yaş)”, “Kurumsal İmaj ve Enformasyon” ve “Hayır Kurumları, Kamu Sağlığı ve Güvenliği / Kamu Bilinçlendirme Mesajları” olmak üzere üç kategoride 1’incilik ödülünün sahibi olmuştur.

“Liseler Mesleğiyle Yarışıyor” Projesi; “Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği” tarafından verilen DP Ödülleri’nde “Hedef Kitle - Topluluk Bağlılığı” Kategorisi’nde 1’incilik ödülüne layık görülmüştür.

Koç Holding, 2013’te hazırladığı 10 Kasım iletişim kampanyası ile dijital dünyanın en prestijli yarışmalarından biri olan Mixx Awards’ta, “Sosyal Pazarlama, Viral, WOMM” alanında “Altın Mixx”, “Marka Farkındalığı ve Konumlandırma”ve “Viral” kategorilerinde iki “Bronz Mixx” ödüllerine layık görülerek, başvurduğu tüm kategorilerde ödül sahibi olmuştur.